paasei door mees · 13 april 2020 Makkelijk grapje natuurlijk maar het is echt zo, vanmorgen op tweede Paasdag is het eerste ei gelegd in het nest bij de voordeur. Het ligt mooi midden in het nest. En het tweede is er nu ook. ook gezellig, het kleurige uitzicht door het vlieggat